Friday, May 21, 2010

::work...life::

adakah berbaloi utk kite secrifice life utk work???arghh...aku dh xd life skang...hr2 kje...wat bisness sndri...smpikan dri,famili,awek sndri pon trabai....msuk hr ni dh 2 bln aku kje non stop without cuti...cuti????ape maksud cuti???dh seolah2 ilang dr kamus idup aku..tp income x masyuk gak..memanjang kering ja..huhu..bisness mane ade yg cpt naik..jd aku selalu brdoa supaya Yang Maha Esa bagi kekuatan utk aku menghadapi semua ini...emosi,jiwa,pikiran aku mmg kaco gile skang...mcm2 pk...kje,awek,famili,dri sndri...pnt...kdg2 rase dh jem gile kpla ni...dlu ms kje mkn gaji slalu je mc,amik leave,mengular...skang ni, jgn harap le...nk on9 pon curi2 mase je sblm tdo..dlm hidup aku smue bende aku le thn lg...tp 1 je..yg trsayang..bile yg trsayang selalu mrh2,msm muke,majuk...1 kje pon xle nk wat...tp aku slalu ingat dlm dri aku,bile yg trsayang 2 mrh kite 2 tanda syg...yg...walau ape pon u tetap no 1 dlm hidup 1..xd ape yg le ubah kenyataan ni...i sygkn u lbh dr ape yg i ade...maafkn i sbb i trlalu comitted dgn kje..hingga abaikn u...i hrp mgu dpn i dh start kje baru i dpt baiki semula segala kesilapan yg pnh i wat selama ini...

No comments:

Post a Comment